Posts

Showing posts from March, 2017

#ProductReview - Kandungan Bahan-bahan dalam Jamu Tun Teja

Image
Yang mana tertanya-tanya pasal Jamu Tun Teja(Kandungan dalam Jamu tu etc) ni I tunjuk semua bahan-bahan yang ada dalam satu sachet. Rasa Jamu ni bukan macam jamu kebiasaan yang berempah dan herba tu, tapi ni rasa macam jus buah so korang yang tak boleh telan rasa Jamu mesti akan jatuh cinta dengan Jamu Tun Teja ni, kan I dah cakap ni Jamu modern, harusssla rasa pun tolerable hihi.
(Korang boleh klik dekat gambar untuk size lebih besar)
🌿 HALIA BARA bertindak
* menlancarkan sistem peredaran darah.
* mengeluarkan angin berlebihan.
* melancarkan sistem penghadaman. 🌿 KULIT KAYU MANIS bertindak
* membantu mengurangkan kolestrol
* mengurangkan berat badan. 🌿 ACAI BERRY bertindak
* membakar lemak berlebihan
* membuang toksin
* sangat baik untuk kesihatan jantung 🌿 MADU ASLI 1001 manfaat bertindak
* memberi tenaga
* membantu mendapatkan tidur yg berkualiti 🌿 LADA HITAM bertindak
* membuang angin berlebihan
* melegakan ketegangan otot / stress 🌿 PURASWEEET
* mengurangkan kandungan gula dan k…

In Love

Image
I don't have to leave anymore
What I have is right here
Spend my nights and days before
Searching the world for what's right here

Underneath and unexplored
Islands and cities I have looked
Here I saw
Something I couldn't over look

I am yours now
So now I don't ever have to leave
I've been found out
So now I'll never explore


❤️❤️❤️ Zoe Ana ❤️❤️❤️